1ste week op Le lac des 3 Vallées - Reisverslag uit Lectoure, Frankrijk van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu 1ste week op Le lac des 3 Vallées - Reisverslag uit Lectoure, Frankrijk van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

1ste week op Le lac des 3 Vallées

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

21 Juni 2012 | Frankrijk, Lectoure

Bonsoir,

Hier een eerste verslag vanuit France! Het weer is hier super. Hoewel we vandaag hevige wind hebben gehad en dus de partytent van mijn buurman en tevens ook die van mij zowat uit hun harnas zijn gerukt. Maar dat mag de pret niet drukken. Het is hier over het algemeen iedere dag zo'n 30 graden. De eerste week hier was erg gezellig. Pap & Mam hebben mij hier afgezet en zijn nog t/m de 20ste gebleven, ivm mijn verjaardag (19-06). En jammer genoeg was dit al de vijfde keer op rij dat ik regen heb gehad op mijn verjaardag. Ik hoop dat dit jubileum het dan ook mag afsluiten (haha).

Voor degene die nog niet op de hoogte zijn. Ik verblijf momenteel voor 3 maanden in Zuid-Frankrijk. Ik heb een vakantiebaan bij Vacansoleil. Ik kan in iederegeval zeggen dat het ech aanpoten is. Aangezien wij de laatste camping zijn waar de tenten van Vacansoleil zijn opgezet. En dus hebben we een behoorlijke achterstand. Iedere dag zijn bezig met de tenten van onder tot boven geheel schoon te maken. En ik kan jullie zeggen dat dat een hele klus is...met 30 graden! Maar gelukkig hebben we een zeer mooi zwembad hier en kan ik daar heerlijk gebruik van maken. Iedere dag even lekker zwemmen nadat ik klaar ben met werken. Ik maar ik dagen van 8 uur. Vaak begin ik om 08.30 en werk dan tot 16.30u. Ik moet wel zeggen dat zo'n dagen erg snel voorbij gaan. Maarja, des te eerder ik lekker aan het zwembad kan gaan liggen.

Voor degene die de foto's nog niet of facebook heeft gezien, zal ik ze hier nogmaals toevoegen. Mooie plaatjes. Ook zeer mooie natuur hier. Ik heb uitzicht op heuvels en de zonders ondergang en

  • 26 Juni 2012 - 16:09

    Mam:

    Ha Môp,
    Leuk verslaag van de ierste waek. Blief veural srieve is leuk um truuk te laeze. En die foto in ut swumbad super moeij, en minse ut is ech ein geweldig swumparadies op de foto zeet geej det neet maar ut is ein wellnessbad. Ein pragtige umgaeving, Carmen geneet der van, de waeke zulle veurbeej vleege. Huul vuul groetjuz en ein dieke X & knoevel van mig.

  • 27 Juni 2012 - 21:28

    Petra:

    Hoi Carmen
    Geniet van je werk vakantie. Je boft echt met dat mooie weer. Leuk om weer eens een verslagje van jou te lezen. Groetjes.....;)

  • 19 Juli 2012 - 11:24

    Fran Geven:

    He Carmen,

    Leuk weer van je te horen en natuurlijk gaat het goed met je. Weer een ervaring rijker. Leuke camping, balen van het weer, maar toch beter dan in Venlo.
    Tot snel weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 42514

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: