Reisverslag 10 vanuit Jersey 19-06-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 10 vanuit Jersey 19-06-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 10 vanuit Jersey 19-06-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

19 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

En dan ben je jarig.... wat raar, zo in het buitenland zonder familie enzo.

Ik vond wel dat ik vandaag nog een verslagje kon plaatsen. Op mijn verjaardag! Haha :p

Gisteren had ik een best wel drukke dag. Ik had lang gewerkt, want er kwamen 50 mensen aan op het vliegveld. Dus het hele vliegtuig vanuit Rotterdam zat vol! Dus heb ik gisteren flink veel visits gehad! Ondanks de drukte had ik mij in de middag toch wat vrije uurtjes gepland. En toen ben ik samen met een collega van Bontour op pad gegaan voor een outfit die avond. Want gister avond zijn we uitgeweest om mijn verjaardag te vieren. Het was echt erg gezellig. Wel heb ik nogsteeds een raar gevoel. Niet echt het gevoel dat ik jarig ben. Maar dat komt misschien omdat toch iedereen moet werken vandaag en ik toch een beetje alleen zit :'( Achja, niets aan te doen. Vandaag hoef ik gelukkig niet zo veel te werken. Ik had eigenlijk 3 visits in hotels ingepland. Maar van die mensen mocht ik thuis blijven! Hahahaha.. komt alleen maar goed uit natuurlijk :D! Ohhw... ook op kantoor vrijdag hadden ze al aan mijn verjaardag gedacht. Ik kreeg een hele leuke kaart en een hele mooie sjaal! Echt super leuk :d.

Verder heb ik nog geen idee wat ik vandaag zal gaan doen. Het wordt in iedergeval een eenzame verjaardag vandaag overdag :'( ... maarja, niets aan te doen.

Ik ga weer eens stoppen!

See you laters alligators ;) :d

xxx
Carmen

  • 19 Juni 2011 - 09:21

    Fam. Aarts:

    Carmen,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je 20e verjaardag. Ons kaartje zal het waarschijnlijk niet gehaald hebben om optijd te zijn. Daarom willen we jou via deze weg een fijne verjaardag toewensen.
    Groetjes, Huub, Loes, Bart en Linda Aarts.

  • 19 Juni 2011 - 18:31

    Mam:

    Ha Möp,
    Dich bis now tiener aaf, vanaaf vandaag huurs dich beej de twenners. Ondanks det weej os vandaag al un paar kier gespraoke hebbe mot ik tog ff kwiet dat ut weer heej vandaag utzelfde is als veur 20 jaor truuk. As ik naor boete kiek zeen ik ein donkergrieze luch dus der zal wal weer veur dreej cent oet gaon komme zoe dadelijk, maar good det weej binne zitten. Now nog dreej daag en dan zien weej beej dich en gaon weej dienen verjeurdaag ens good viere, weej hebben nogal waat beej os van verschillende minse maar det zals ze dan waal zeen. Möp tot gauw ein dieke kös X van os. Tot woensdaag.

  • 19 Juni 2011 - 19:18

    Jos Yvonne Didi Sonn:

    ha carmen,
    van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag! is alles goed daar?
    bij ons wel!

    groetjes jos yvonne didi en sonni!

  • 20 Juni 2011 - 12:02

    Judith:

    Hee Carmen, alsnog van harte proficiat met je verjaardag. Zal inderdaad wel heel anders zijn geweest zo zonder familie, maar ach, hoef je ook niet te slepen met koffie en taart moet je maar denken. Sorry dat het gisteren niet lukte om je te feliciteren. Ik heb dit weekend meegedaan met de handelse processie, zaterdag en zondag 42 km heen en weer van Valkenswaard naar Handel. Gisteravond waren we pas om 22.00 uur thuis en ik ben helemaal gesloopt meteen naar bed gegaan. Ge was druk met toernooien voor de kinderen en heeft je gisteravond nog een paar keer geprobeerd te bellen. Waarschijnlijk lag jij toen al in coma, tja, als je al die flessen wijn alleen op moet drinken ;-))
    In ieder geval van harte proficiat met je verjaardag meisje en we zullen er hier vanavond 1 drinken op jouw gezondheid!!
    groetjes, Judith, Ge, Fleur, Pepijn en Sterre

  • 21 Juni 2011 - 09:41

    Fran Geven:

    en dan vergeet ik je ook nog...mnog saaier en eenzamerderder....

    Het is wel een verjaardag die je hoe dan ook nooit vergeet. wie kan nu zeggen dat hij/zij op Jersey jarig is geweest?
    Hoop dat je goed uit bent geweest en toch nog genoten hebt.
    Vele groetjes Fran Geven

  • 21 Juni 2011 - 20:12

    Tante José:

    Hallo Carmen,
    Ik wens je een heel leuk weerzien met je ouders en hoop dat jullie wat leuke dagen met elkaar beleven.
    Je ziet er op de foto's fantastisch uit en volgens mij ben je afgevallen.Maak er nog een leuke en gezellige tijd van,want zo'n stage maak je maar een keer mee.Heel veel suc6 en tot horens weer. Gr tante José.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 42488

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: