Reisverslag 13 vanuit Jersey 12-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 13 vanuit Jersey 12-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 13 vanuit Jersey 12-07-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

12 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo dan!

Alweer een nieuw verslagje plaatsen. Want..........vandaag precies nog 10 weken en dan ben ik THUIS!!!

Ik kan dus al gaan aftellen een beetje. Want ik zit nu ruim over de helft. Over 2,5 week ga ik verhuizen en dan zijn het nog maar 7 weken. Dus ik heb nog maar 9 vrije dagen en dan ben ik weer thuis... hahahahahhahaha :p zo kan ik ook gaan tellen... Oh heerlijk. Ik kijk er echt naar uit.

Nu zegt wel iedereen tegen mij dat ik niet zo moet denken. Maar het helpt echt! Voor mij dan. En het is toch voor iedereen anders. Op het moment vind ik het namelijk echt behoorlijk saai. Voor het hoogseizoen had ik toch echt wel wat meer verwacht. Maar helaas. Hoewel het komend weekend wel heel erg druk wordt! Toevallig dat ik gisteren al de lijsten heb in moeten voeren in het systeem.

En het vervelende is: Er komen meer dan 50 mensen aan. Dus ook met andere vluchten nog, omdat het vliegtuig vanuit Rotterdam vol zit. En dus heb ik over de hele dag vluchten die aankomen. En dat is wel erg vervelend. Want voor de touroperators, waarvoor ik werk, moet ik alle gasten voor zondag avond bezocht hebben. En dat gaat nu waarschijnlijk echt neit lukken. Op zaterdag heb ik zo'n 4 verschillende vluchten die aankomen. En dan ook nog over de dag verspreidt. Achja... ff doorbijten en aanpoten. Komt allemaal goed. Zolang ik maar de hele tijd bezig ben vind ik het niet erg.

Op kantoor heb ik bijvoorbeeld nogsteeds dat ik vaak niet echt iets te doen heb. En dan verveel ik mij echt te pletter. En dan denk ik wel eens: Was ik maar bij een touroperator op het hoofdkantoor nu, dan had ik het waarschijnlijk veel drukker. En had ik het denk ik ook veeeeel leuker gevonden. Maarja, ik zeg maar altijd: Je kunt niet oordelen wanneer je het niet meegemaakt hebt.

Helaas heb ik de sinds mijn vorige verslag niet echt meer iets meegemaakt. Dus ook niet echt nieuwd vanuit hier. Maartoch...

Ik houd jullie op de hoogte ;)

See you later alligator!!!

xxx


Carmen :D :P ;)

  • 12 Juli 2011 - 16:35

    Mam:

    Ha Möp,
    Fijn veur dich des se kens gaon aftelle, ondertösse wets se precies wat ut werk inhelt, allein de minse zien steeds anders, gelökkig maar, det mak ut werk juus leuk. Aafgelaupe wiekend hes se tog auk genog motte don wat ut regele betref, verkierde boekingen enzoe, agteraaf gezeen hes se alles good opgelost en det mot dich ein good geveul gaeve. En det der now komend wiekend vuul minse komme is neet vervelend maar is allein maar leuker det helt dich bezig en vleug dun daag um.
    Maar now wuurt ut waal weer ens tied des se waat geis onderneme, weej heej wille foto's zeen. Misgien kens se eine kier naor de vissen gaon, dich wets waal wat ik bedoel, veut derin en laote knabbele!!!! (Foto):-).
    Now de batterie is bijna laeg ik mot ophalde, tot dun volgende kier.
    Dieke kös & knoevel van dien Mam

  • 13 Juli 2011 - 15:15

    Karin:

    Hoi Carmen,

    Wat kin zo'n boeteland stage toch ein worsteling zien hé? Maar ondanks de heimwee sleis se dich d'r good doorhaer!
    Ik bin benied hoe ut dich op dien niej adres bevelt! Ik hoap det det ein stûk baeter geit.

    Hiel vuul groetjes en tot euver 10 waeke!

    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 42493

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: