Reisverslag 14 vanuit Jersey 15-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 14 vanuit Jersey 15-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 14 vanuit Jersey 15-07-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

15 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

En dan zit je thuis omdat je van de dokter moet rusten :( ...

Sinds woensdag heb ik te horen gekregen dat ik rust moet gaan nemen. Ik had namelijk al sinds vorige week dinsdag heftige buikpijn. En woensdag werd het nog erger. Ik ben toen uiteindelijk naar de dokter geweest en die zei dat het kon zijn dat ik een nierbekontsteking heb. Ze zijn het nog aan het onderzoeken. Maar ik heb wel al medicijnen gekregen en moet veel rust nemen. Nu ben ik gisteren al de hele dag thuis gebleven en vandaag moest ik van mijn begeleidster ook maar eerder naar huis gaan. Ik hoop echt dat dit snel over is. Want met zo veel pijn wil ik deze stage niet gaan afsluiten. Maarja, nu hopen dat de medicijnen gaan werken. En dat ik weer snel volop aan het werk kan. Hoewel ik hiermee wel de waarschuwing heb gekregen dat ik toch echt mijn rust moet nemen en goed op mijn lichaam moet letten.

Dat gaat vanaf nu dan dus ook echt gebeuren. Ik houd jullie op de hoogte ;)

See you later alligators ;)

xxx

Carmen :p :d ;)

  • 15 Juli 2011 - 13:34

    Judith:

    Hoi Carmen, we hoorden gisteren al van je ouders dat je last had van buikpijn en naar de dokter was geweest. Beterschap en ziek het goed uit!!

  • 15 Juli 2011 - 20:52

    Angelique:

    He, vervelend! Beterschap en ik hoop dat de medicijnen snel hun werk doen.

  • 16 Juli 2011 - 13:14

    BjornVB:

    Ha die Carmen!

    Ik dacht; goh, ik heb weer eens zin om een spannend verslagje te lezen, haha! :P

    Maareh.. niet té spannend maken heh! :O Doe maar rustig aan, luister naar de dokter en dan komt alles goed! :P

    Ik had gelezen dat het nog ong. 10 weken zijn. Die zijn zo voorbij! Nog ffies en dan ben je weer terug!

    Groetjes,
    ~Bjorn

    P.S. Jullie hebben ook al van dat fantastische zomerweer zie ik! :P Fijn dat het weer herfst is. -.-

  • 16 Juli 2011 - 19:40

    Marian (zus Van):

    Hoi Carmen,
    Wat vervelend voor je.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Hier is het shit-weer en regent het veel.
    hou je taai.
    Groetjes Marian

  • 17 Juli 2011 - 21:03

    Tante Thea:

    Hallo Carmen
    Wat vervelend dat je ziek bent hopelijk ben je weer snel op geknapt
    wij wensen jou goede beterschap en dat je weer snel kan gaan werken.
    Groetjes Tante Thea en Ome Jac

  • 18 Juli 2011 - 08:07

    Lisette:

    Ha Carmen, En ben je het drukke weekend goed doorgekomen? Zijn uiteindelijk alle passagiers aangekomen? Hopelijk heb je tussendoor een beetje rust kunnen houden, zoals de dokter heeft geadviseerd.
    Wij kijken weeer uit naar een nieuw verslag en hopelijk is deze dan weer wat positiever met die heerlijke humor van je erin!

    groetjes en twee natte kussen van Ties en Meis ;-)

  • 18 Juli 2011 - 18:08

    Karin:

    Hoi Carmen,

    Wat een domper! Ik hoop dat het snel wat beter gaat.
    Van harte beterschap!

    Karin en de rest

  • 20 Juli 2011 - 20:57

    Petra:

    Hoi Carmen
    Heb toch even moeten bijlezen, sorry ik liep achter hahaha.
    Heel veel beterschap hoop dat het al enigszins beter gaat.
    Nog even en dan verhuizen; de zee als achtertuin wauwwwwwwwww
    Ik wens je nog een fijne tijd en ik moet er ook nog even tegenaan voordat we vakantie krijgen.
    Morgen 2 nachten werken. Heerlijk is dat. Zo heeft ieder zijn ding op het werk nietwaar. Ik wens je nog veel succes verder.
    groetjes ook van Martien
    Haije wah meedje ;)

  • 22 Juli 2011 - 11:17

    Ad En Riek:

    Zo: dus weer beter en met goede moed aan het werk. Nog even en dan verhuizen. Zal wel een hete verandering zijn.
    Gr Ad en Riek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 42487

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: