Reisverslag 20 vanuit Jersey 14-09-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 20 vanuit Jersey 14-09-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 20 vanuit Jersey 14-09-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

14 September 2011 | Nederland, Amsterdam

En dan is het eind in zicht.

Over 6 dagen is het zover...of nouja, dan ben ik waarschijnlijk al thuis. Ik probeer er echt het beste van te maken nu ik hier nog maar voor een paar dagen ben. Eigenlijk ben ik dan ook stiekem wel een beetje blij dat ik voorheen zoveel overuren heb gemaakt. Zo kan ik op het eind toch een beetje rustig afsluiten.

Gisteren was mijn laatste officiële vrije dag. En mijn landlady heeft die dag ook speciaal voor mij vrijgenomen om nog leuke dingen te doen. We zijn gisteren eerst even bij het post kantoor langs gegaan. Voor alle zekerheid wou ik toch even een pakketje naar huis sturen zodat ik niet op het vliegveld met teveel bagage sta. Ik dacht: "ooohww... dat pakketje is iets van 5 kilo, dat zal zeker niet meer zijn". Maar eenmaal gewogen bij het postkantoor bleek het 9 kilo te zijn. "OEPS!" Achja...
Vervolgens zijn we naar 'The Glasschurch' geweest. Dit is een kerk waar allemaal glazen beelden van Lalique staan. Deze zijn handgemaakt. Ook de ruiten van de kerk waren handgemaakt door Lalique. Echt heel speciaal om te zien. Eigenlijk is de Glasschurch tot halverwege oktober gesloten. Maar mijn landlady heeft zo haar connecties haha :d ... dus zodoende mochten we toch naar binnen om een kijkje te gaan nemen. Was echt indrukwekkend. Ik had wel heel graag de 4 engelen willen zien. Maar die waren goed ingepakt in plastic. Dus dat was jammer. Maar buiten bij de entree waren ook twee glazen engelen in de deur te zien. Echt super mooi. Hier heb ik dan wel wat foto's van gemaakt.

Na de Glasschurch zijn we doorgereden via de kust en heb ik nog wat leuke foto's gemaakt. Mijn landlady heeft mij verder ook nog echt naar mooie plekken gebracht waar ik helemaal niet van gehoord had in die tijd dat ik hier zat. Wel heel erg leuk :d . We hebben ook nog heerlijk gelunched bij een leuk tentje bij St. Ouen, El Tico. Heerlijk was dat. Maar gelukkig niet te veel want in de avond zou ik een typisch engels diner krijgen bij de ouders van mijn landlady. Maar dat bleek uiteindelijk dus aardappelen (wel heeeel lekker) met groenten en vlees te zijn. En een dessert dat ik gemaakt had: kwarktaart. Hmmmm... :D :p ;)

Vandaag heb ik mijn laatste lange dag met werken. 7 uurtjes. En dan morgen nog 1 uurtjes, zaterdag een half uur :p en dan maandag nog 1 uurtje en dan ben ik helemaal klaar!!! Maandag lekker op tijd naar bed. Hoewel ik waarschijnlijk helemaal niet slaap omdat ik te zenuwachtig ben om naar huis te gaan~! hahahaha :d

Nou... ik hou het weer voor gezien!

See you laters alligators ;) :d :P

xxx

Carmen

  • 14 September 2011 - 15:08

    Wilma:

    Heej Carmen, fijne laatste dagen! We kijken uit naar je thuiskomst! Goede reis gewenst.

  • 14 September 2011 - 19:45

    Tante Thea:

    Carmen wij willen jou nog een hele fijne afsluiting wensen maak er nog een leuke week van en dan
    een hele goede reis naar huis we zien jou binnen kort wel.
    Groetjes Tante Thea en Ome Jac

  • 14 September 2011 - 20:26

    BjornVB:

    Haha, hey Carmen!

    Ik hoor het al. De laatste dagen ga je er iets moois van maken!
    En zo hoort dat! :P Nog ffies!
    Hmm... wat ik eigenlijk wilde zeggen;
    Doe mij ook eens zo'n landlady... haha!

    Groetjes,
    ~Bjorn

  • 18 September 2011 - 10:55

    Mam:

    Ha Möp,
    Ik heb deze kier gen melding gekrege des se ein stôkske has geschreven, ik hoort ut gisteravond, anders had ik wal ieder gereageerd dus vandaag geliek naor dien site.
    Ik vind des se ein leuke letzte waek achter de rok hebs mede dankzij Mel, ein baetere landlady hebs se dich neet kenne winse, dich hebs doa ein good thoes gehad, doot Mel de groete van os. Eindelik is ut beina zoë wiët en meugs se dien koffers gaon pakke. Ozzen auto steit al met de neus richting Schiphol. Weej winse dich ein huüle gooije truukreis en weej zeen dich dinsdag weer. Tot snel.
    Einen dieke knoevel & dieke kõs, Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 42514

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: