Reisverslag 17 vanuit Jersey 02-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 17 vanuit Jersey 02-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 17 vanuit Jersey 02-08-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

02 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Wauw!!! Dat is het enige woord dat ik nu de hele tijd uitspreek! hahahaha... Ik ben afgelopen zaterdag helemaal verhuisd. En het was dan ook heerlijk weer dit weekend. Mijn kamer is heerlijk, niet vochtig, zoals in mijn andere accommodatie. Het is hier ook echt heel gezellig. Ik ben nu de hele tijd in de keuken en dan lekker aan het kletsen met iedereen. Het voelt echt als een thuis.

Vanochtend heb ik een keer lekker uitgeslapen. Maar werd ook helaas al gewekt door de drukte in huis :p. Hier woont namelijk ook een Franse collega van mij en zij heeft op het moment 3 vrienden die hier voor een week logeren. Dus we zijn nu met 7 in huis hier. Echt druk :p. En wanneer je wil gaan koken, dan kan het zijn dat je pech hebt. Want die Fransen die doen mij er toch lang over! :p hahahaha... gaan ze eerst een 1uur staan koken en vervolgens nog een 3 uur tafelen. Dus dan kan het wel eens zijn dat je zo'n 4 uur moet wachten!!!. Maarja, over een paar dagen gaan zij ook weer naar huis. En dan is het weer rustig hier :d.

Ik ben ook net terug van ff een lekker stukje kayaking. Dat was echt heerlijk. En het water is hier zó helder! Echt 'WAUW'!! :d Nu is het eb en dan daalt het water met zo'n 12 meter. Maar vanavond rond 20.00u kan ik weer een lekkere duik in zee nemen! Ik heb ook wat foto's gemaakt van hoe het er hier nu uitziet...ECHT PRACHTIG! Het is net alsof ik op een tropisch oord ben! hahahaha

Maarja, voor nu was dit het weer.

See you laters alligators!! ;)

xxx

Carmen :d :p ;)

Nieuw adres:


Merton Cottage
Le Bourg
St. Clement, Jersey
JE2 GFY

  • 02 Augustus 2011 - 12:35

    Mam:

    Ha Möp,
    Dao bin ik weer, gelökkig eindelik bis se verhoest en hes se ut good, ein kleine femilie um dich haer duit dich good. Vanaaf now mos se tog dich tog ech gaon amuseere, ut weer, d'n temperatuur en de umgaeving is perfekt, waat wils se nog mier. Maedje genaet d'r van. Heej is ut auk eindelik good weer. Now tot gauw maar weer ens.
    Dieke kös & knoevel, dien mam

  • 03 Augustus 2011 - 17:24

    Chantal En Kyro:

    Hoi Carmen, Leuk huisje, mooie foto's. Pap en mam waren zondag hier en we hebben het even over jou verhuizing gehad. Nu zit je geloof ik wel goed hé.
    De kids hebben nog een cadeaubon gekregen van Clevers, dus nu moeten wij weer bij pap en mam op bezoek, om de ijsjes te innen. Hoe bevalt het verder ik heb begrepen goed. Kyro moest een goed kijken wie hij zag op de foto maar met een beetje hulp wist hij het wel. Gr. Chantal en Kyro. Kiki logeerd nu bij oma Jose, ze is vandaag met haar vanuit Roermond naar Venlo op en neer gefiets. Goed hé voor een 9 jarige. Gr. en tot schrijfs.

  • 10 Augustus 2011 - 18:21

    Fran Geven:

    Hallo!
    Heb vorige week ook de vis spa gedaan...in Scheveningen...heerlijk wat een genot of is het zielig voor die beestjes?
    Tot snel weer terug en succes nog, maar zo te horen gaat dat de laatste weken zeker lukken. Geniet ervan
    Fran Geven

  • 11 Augustus 2011 - 09:02

    BjornVB:

    Hey Carmen,

    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt op je nieuwe plekkie!
    Leuke foto's! Doe mij ook zo'n stuk taart! :p haha.
    En kayaking ben ik altijd wel voor in :D

    Dr zijn nog geen relletjes @Jersey? Hopen dat dat zo blijft met al die onrust ;)
    Of is daar niets van te merken?

    Groetjes,
    ~Bjorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 42491

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: