Reisverslag 11 vanuit Jersey 25-06-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 11 vanuit Jersey 25-06-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 11 vanuit Jersey 25-06-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

25 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo nog even een verslagje voordat ik weer aan het werk moet.

Sinds afgelopen woensdag zijn Pap & Mam hier op Jersey. Ik heb echt een geweldige tijd met hen.

Maar toch gaat het voor mijn eigen gevoel helemaal niet goed hier. En gelukkig zien Pap & Mam dat ook. We hebben aangegeven bij mijn stage, dat waar ik nu woon niet echt iets voor mij is. En dat ik daar erg eenzaam ben. Het enige wat zij zeiden was: 'Je moet blij zijn dat je op jezelf mag wonen, die kans krijgt niet iedereen'.
Maar dit ben ik niet!!! Ik ben iemand die mensen om zich heen wil. Dat ik ook wanneer ik thuis kom met iemand kan praten. En niet de hele tijd tegen een beeldscherm. Maar dat begrijpen ze hier heel moeilijk. Ze zeggen de hele tijd dingen tegen mij die niet waar zijn en schuiven alles naar mij. Dat begin ik nu behoorlijk ZAT te worden. Ik moet dan ook zeggen dat het mij heel erg veel pijn doet.

En nu zullen wel heel veel mensen gaan reageren met: 'Kom op meid! Je kunt het wel!'
Maar ik heb er echt genoeg van. Helaas heb ik nog 3 maanden oftewel 12 weken te gaan. En ik ben er achter gekomen dat ik dan ook nooit meer op Jersey wil werken. Uberhaupt voor dit bedrijf. Ik weet dat daar de meningen over verdeeld zijn. De stagair van vorig jaar heeft het geweldig gehad op Guernsey. En daar heb ik alleen maar respect voor. Ech waar ;) !

Maarja, wanneer je 'in the middle of nowhere' woont wordt het ook heel erg moeilijk. En dat besef ik des te meer nu er al 3 mensen zijn die het EINDELIJK met mij eens zijn. Maarja, wil ik verhuizen, dan moet ik dat maar zelf regelen. Want het stagebedrijf wil er niets van weten.

Nou, ik ga mij maar eens klaarmaken. Hoewel ik nog ruim 40 minuten heb. En alvast sorry voor de mensen die mijn verhalen lezen en van plan zijn om volgend jaar hier stage te gaan lopen. Het is voor iedereen anders ;) !

Ok, tot weer eens!

  • 25 Juni 2011 - 13:11

    Judith:

    Hee die Carmen, tja wat kunnen we daarop zeggen? Vervelend voor je, doorzetten is soms idd de enige manier om dingen voor elkaar te krijgen, probeer je te richten op de leuke dingen die er vast ook zijn en bedenk maar dat je er in ieder geval wel heel veel van hebt geleerd.
    Wij leven hier in ieder geval met je mee. Geniet nog van de tijd met je ouders.
    groetjes van ons allemaal uit Valkenswaard

  • 25 Juni 2011 - 14:11

    Eefke:

    Haa Carmen!
    Waat hekin ik michzelf in dien verhaol! Ik zoot ouk in de middle of nowhere mich de ganse tied te vervaele.. as ik allein waas. Is dr neet eemus anders van dien stagebedrief die zin in haet um ein tiedje beej dich te woene?
    Haop veur dich det t snel weer wat leuker wuurt.. en anders maksse um snel naar huis kalender make. Zetsse door iddere daag op.. meugsse dr iddere daag 1tje doorstreepe.. eg as dan dalik de halve kalender doorgestreept is geisse dich steeds baeter veule! Hebbe weej toen ouk gedaon! Nou maedje vuul succes nog! groetjes Eefke

  • 28 Juni 2011 - 07:54

    Fran Geven:

    He balen meid,

    kijk even wat het beste voor je is, misschien even tijd steken in het zoeken naar een plekje, kijken wat het kost en dan afwegen of je het doet. Blijven denken werkt niet. Neem even actie en ga dan beslissen.
    Je weet me te vinden!
    Succes en blijf zo positief
    groetjes uit een stikheet kantoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 42492

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: