Reisverslag 19 vanuit Jersey 28-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 19 vanuit Jersey 28-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 19 vanuit Jersey 28-08-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

29 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Zoooo....enne dan heb je voor het eerst in 4,5 maand tijd een weekend!!!!

Wouw...morgen én overmorgen de hele dag vrij! Hééééérlijk! :d Morgen is het hier bank holiday en dinsdag is het mijn vrije dag. Dus ik heb even geregeld dat ik een weekendje vrij heb. Ik zou eigenlijk dinsdag moeten komen werken. Maar dat gaat mooi niet gebeuren. Ik heb nog altijd 80 overuren staan. En zij willen dat ik die opmaak. Maar wanneer er een bank holiday is en de dag daarna mijn vrije dag eigelijk zou zijn, dan zou ik wel moeten komen werken. Mooi niet dus! Ik heb gewoon lekker 2 dagen achter elkaar vrij! Heerlijk, ga ik ook zeker van genieten!

Ook merk ik dat het nu echt super rustig begint te worden. Van het weekend kwamen er maar 28 mensen aan! En volgend weekend nog minder. En dan nog 1 weekend dat mensen aankomen en dan is het gedaan! Dinsdag ga ik beginnen om mijn eerste koffer in te pakken. En ook te kijken ofdat ik mijn koffers op gewicht heb. Ik hoop het maar. Hoewel ik op de heenreis 1 koffer vol had met eten. Dus dat zou nu wel goed moeten komen.

Voor de rest heb ik de afgelopen 2 weken niet echt iets meer mee gemaakt. Wat wel jammer is. Hoewel ik wel alleen nog maar mijn visits en aankomsten mag doen. In verband met mijn overuren. Die ik dus absoluut niet opkrijg voordat ik weer terug ga naar huis.

Vandaag had ik maar 2 visits in de ochtend en daarna ben ik samen met mijn landlady naar de carboot geweest. Dat is een soort rommelmarkt. De rest van de dag hebben we buiten lekker in de zon gezeten. En nog even met de voetjes in de zee. Die overigens heerlijk warm was! Hoewel de temperatuur zo helemaal niet zo warm is...helaas. Hopen dat dat wel nog gebeurd de komende 3 weken. Want over 3 weken is het al zo ver! Ik kan het mij nog helemaal niet voorstellen dat ik dan weer kan fietsen of in mijn eigen bed slaap! Waar ik mij dan eindelijk in kan uitrekken. Ik ben niet groot...maar die bedden hier zijn echt een stuk korter dan bij ons! Omdat ik mij hier niet kan uitrekken in bed krijg ik verdomd veel kramp in mijn benen en voeten. Wat wel erg vervelend is. Maarja, nog maar 3 weekjes denk ik dan he! ;)

Morgen vroeg moet ik ook weer om 7 uur op. Omdat ik dan samen met mijn landlady ga carboting...dus dan gaan wij verkopen in plaats van kopen :p hahahah!

Oooohwww... wat trouwens ook raar is...is dat ik laatst een foldertje in mijn hand had dat rook naar een kroket. En toen kreeg ik en nog een paar anderen gelijk het beeld van een broodje kroket voor ons met heerlijk hollandse mayonaise en curry! :p hahahahah...jaja, dat krijg je he, wanneer je een halfjaar dat soort lekkernijen niet hebt gehad!

Ook ben ik echt ontzettend gewend om te rijden aan de linkerkant hier. Ik vraag me echt af of dat ik het dadelijk nog moeilijk krijg om weer rechts te rijden. Dat zien we dan wel! :p

Vandaag heeft mijn landlady nog wat foto's van mij gemaakt op het strand. Ik zal die even uploaden. En wie weet ook nog wat foto's die ik nog niet geplaatst heb.

Maar voor nu houd ik het weer voor gezien.


See you laters alligators!!! ;)

xxx

Carmen :p :d ;)

  • 29 Augustus 2011 - 10:48

    Wilma:

    Als ik het goed begrijp komt er binnenkort een eind aan de verhalen vanuit Jersey!
    Het is dan ook wel mooi geweest. Nog 22 dagen staat er links op de site!

    Mooie foto's hebben jullie gemaakt.
    En zo'n mooie blauwe lucht erbij!
    Heerlijk uitwaaien daar.

    Carmen, ga je stage goed afsluiten en kom dan maar weer lekker naar huis.
    Gaan we hier nog nagenieten van je verhalen.
    En dan op naar het volgende jaar!
    Groetjes en tot snel in Grubbenvorst.


  • 29 Augustus 2011 - 18:20

    Mam:

    Ha Möp,
    Dao bin ik dan weer, det haet lang gedeurt hè, maar ja ut heat auk waal efkes gedeurt veur des dich weer ens ein leuk stôkske hads geschreven. Auk al zeen weej dich via Skype is ut tog leuk um auk weer ens ein paar nieje foto's van dich te zeen. Geneet nog maar van dien letzte waeke, die zulle gauw genog veurbeej zien, ondertôsse kenne weej dien bed al weer bijna op gaon make. Hopelik hes se same met Mel good verkoch op de carbootsale, det zal og zeker waal gelokt zien want geej twië ziet mich same ein stel. Nouw dit waas ut dan weer veur deze kier, tot gauw huul vuul groetjuz van os en ein dieke kös & knoevel X. Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 42514

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: