Reisverslag 18 vanuit Jersey 13-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 18 vanuit Jersey 13-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 18 vanuit Jersey 13-08-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

13 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

En dan zit je voor de tweede keer op de tribune om naar dit prachtige event te gaan kijken! Het was in 1 woord ge-wel-dig!!!

Ik ben afgelopen donderdag naar de Grand Day Parade geweest van het event op Jersey: The Battle Of Flowers. Nu vinden wij onze wagens al vaak schitterend met bijvoorbeeld 'gekke maondaag' enzo. Maar dit was echt wel 100x beter! The Battle of Flowers is een event waarvoor iedere gemeente zijn eigen praalwagen met bloemen maakt. En het grappige van de praalwagen van de gemeente waar ik nu woon is dat zij de bloemen vanuit Nederland hebben laten komen. Deze praalwagen heeft dan ook met The Grand Day Parade gewonnen. Zij hadden als thema Alice in Wonderland. Echt heel erg mooi gemaakt. Ook was er een Moonlight Parade. En deze was echt super om te zien!!! Alle wagens hadden allemaal lampjes en dus heel erg mooi verlicht! Ik heb echt ontzettend veel foto's gemaakt. En ook een aantal filmpjes. En ook heb ik die twee keer de enige echt Mr.Gareth Gates gezien. Hij is bij de eerste Pop Idol in the UK 2e geworden. En zijn nummer was toen ook een hit: Spirit in the sky. Toen mijn landlady vertelde dat Gareth Gates kwam begon ik gelijk dat liedje te zingen. En mijn landlady lag in een deuk! Ze had namelijk niet gedacht dat ik hem kon! :p hahahaha

Verder gaat het hier nu allemaal prima. Er zou eigenlijk dit weekend nog een stel bij mijn gastgezin intrekken. Maar die belden gisteren op dat dat niet meer door ging. Maar het is echt super gezellig. Een super fijn gevoel om thuis te komen. Sinds dit weekend merk ik dat het weer wat rustiger begint te worden. Dat houd dus ook in, minder hotels te bezoeken. Gelukkig heb ik er dit weekend nog maar 12 te bezoeken. De afgelopen paar weekende had ik steeds zo'n 18 hotels. En dan verspreid over het hele eiland en steeds maar 1 á 2 boekingen die daar verbleven. Maarja, toch wel kunnen redden gelukkig. En over 38 dagen zit het er alweer op. En dan ga ik dus alweer naar huis. Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Ik neem nu gelukkig wel wat vaker vrij. Ik heb inmiddels zo'n 80 overuren staan. En die moet ik nog op zien te maken voordat ik weer terug ga. Dus ik heb afgelopen donderdag al 4 uur vrij genomen en gisteren nog 1,5 uur. En wanneer ik dat nu iedere week doe wanneer ik niets te doen heb. Of tenminste, wanneer ik mijn gedeelte allemaal klaar heb. Want ik merk nu af en toe toch wel dat ik echt als een stagaire wordt behandeld. Dan zit ik rustig aan mijn bureau toch heel hard te werken en dan wordt er zo'n dik pak papier op mijn bureau gegooid en mij vriendelijk verzocht dit NU te doen. Ook al ben ik met belangrijke zaken voor Nederland bezig. Nee, de duitsers gaan voor! Grrrrrrrrrrr... maarja, ik heb nu gewoon vaak dat ik zorg dat ik zo snel mogelijk uit dat kantoor ben. En nog lekker wat tijd voor mijzelf heb!

Achja,komende week hebben we ook weer iets heel leuks op t eiland. Dan kun je naar het park om een film te kijken. Gezellig met z'n allen op een picnic kleed en dan zo'n film kijken op een groot scherm. Heb ik altijd al eens mee willen maken. En dan komende maandag ga ik voor het eerst. Ook hebben we binnenkort nog een groot festival hier. En ook daar zal ik natuurlijk bij zijn.

Maarja, genoeg voor nu... neem gerutst in kijkje in mijn foto gallerij voor de foto's van The Battle of Flowers...

Enne...


See you laters alligators ;)

xxx

Carmen :d :p ;)

  • 14 Augustus 2011 - 20:44

    Michelle:

    Heej Carmen,

    Super leuke foto's, liek mig wal wat veur gekke moandaag! Zoe te leaze bevelt het dig wal op dien nieje stekkie. Geniet d'r nog maar ffkes van want veur desse t wets is het avontuur veurbeej en bisse wear in dit kalde kikkerlandje!

    Groetjes Michelle

  • 17 Augustus 2011 - 16:50

    BjornVB:

    Hey Mickey (Mouse)!

    Hoe gaatie met jou?
    Leuke foto's! Vooral die 3e spreekt me wel aan!
    Optochten zijn sowieso leuk; dr is toch een bepaalde sfeer.

    Het Braziliaans Carnaval lijkt mij ook wel wat, vooral dan door het lekker weer ^^
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt op je nieuwe plekkie.
    En inderdaad; nog even en dan ben je weer thuis, zie je wel dat het snel gaat!

    Spreek je snel weer!
    Have fun!

    xx
    ~Bjorn

    P.S. Lekker hoor, al die overuren! Mag ik dr een paar hebben? :P Haha

  • 24 Augustus 2011 - 14:47

    Tante Thea:

    Hallo Carmen
    Zo daar ben ik weer een keer,detijd gaat snel besteed hem wel .Daar heb jij geen moeite mee he.
    Jij besteed veel tijd aan je werk en dan al die leuke bezigheden geweldig al die fotoshet is meer een bloemen corso.Ja Carmen nu kun je de weken of dagen af gaan tellen en dan zit je weer in Grubbenvorst op jou eigen stekkie.Jou pap en mam zijn ook weer thuis van vakantie daar gaan wij
    a.s Vrijdag naar toe nog van pap zijn verjaardag. Carmen nog veel werk plezier maak er nog wat van de laatste weken die gaan dan ook vliegends vlug voorbij.
    Heel veel groetjes van Tante Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 42517

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: