Reisverslag 12 vanuit Jersey 02-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 12 vanuit Jersey 02-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 12 vanuit Jersey 02-07-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

02 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

En dan is het alweer Juli. Vandaag nog precies 11 weken te gaan!

Komende woensdag zit ik precies op de helft van mijn stage. Het eind komt dus al een beetje in zicht.

Ik heb de afgelopen week een super leuke week met Pap&Mam gehad. Het is zowel voor hun als voor mij erg fijn dat ze hebben gezien waar en hoe ik hier leef. Het geeft mij het gevoel dat er in iedergeval iemand in NL weet hoe het er hier aan toe gaat.

Ook heb ik goed nieuws... Ik ga over 4 weken verhuizen. Ik woon dan bij iemand in huis waar nog een collega van mij woont. Dus dat wordt een gezellige boel :d! Ik heb er echt enorm veel zin in. Het is een super mooi huis met de zee als achtertuin. Dus ik ga binnenkort eens wat foto's van deze site verwijderen en weer nieuwe uploaden. Dus even wat ruimte vrij maken. Maar wees niet bang, alle foto's staan ook op mij hyves, mochten jullie die nog eens terug willen kijken. Ook heb ik vandaag eens een filmpje gemaakt van het stuk dat ik vanuit stad terug naar huis moet rijden. Ik ben alleen nog wat bezig met het bewerken van dit filmpje, omdat je de scooter heel goed kunt horen.

Gisteren ben ik naar St. Malo geweest. We hadden dinsdag op kantoor een uitnodiging gekregen van de maatschappijen waar wij mee samenwerken, om een dag naar St. Malo of naar Sark te gaan. En omdat mijn collega dus laatst al een dag naar St. Malo is geweest, had zij zich al opgegeven voor de dagtrip naar Sark. En ben ik gisteren dus naar St. Malo geweest. Hier ben ik ook al eens eerder geweest. Maarja, beter iets dan helemaal niets, zeg ik maar altijd ;)! Dus we hadden 's ochtends eerst de boot naar St. Malo en toen eerst met z'n allen wat drinken bij en hotel. En vervolgens hadden we de rest van de middag vrij en ging de boot om half 6 engelse tijd weer terug naar Jersey. Toevallig ging een student van ROC Aventus in Apeldoorn, waar ik veel contact mee heb, ook mee naar St. Malo. Dus was ik niet alleen maar gezellig met anderen.

Ik hoop wel dat er dit seizoen nog een keer een uitnodiging komt voor een dagtrip naar Sark ofzo. Want daar wil ik toch wel heeeeel erg graag naar toe! Sark is in de nacht de donkerste plek op aarde en heeft de meest heldere sterrenhemel. Dus echt super om daar een keer naartoe te gaan. Alleen is het een dagtrip dus kan ik die sterrenhemel helaas niet zien. Maar toch, ik ben dan wel op Sark geweest!:p

Verder op stage gaat het wel ok. Ik moet zeggen dat ik nogsteeds veel hetzelfde werk doe. En het ophalen van het vliegveld en het bezoeken in de hotels vind ik nog altijd het leukste om te doen! Op kantoor zijn het steeds dezelfde dingen die ik moet doen. En om eerlijk te zijn gaat dat mij al een beetje vervelen. Ik hoop dus echt dat er dan maar lekker veel mensen komen die ik dan kan gaan bezoeken in de hotels enzo. Lekker kletsen hahahahah!! :p

Nou dit wassie weer!!!

See you later alligators!! :)

xxx

Carmen

  • 02 Juli 2011 - 12:02

    Babette Van Deursen:

    Jeuj al bijna op de helft!
    Echt super detse un nieuw huuske kriegs daor!
    Volgende kier gewoen loupe, dan huurse ok gen scooter op de achtergrond muhahaha ^^
    Poh 's nachts in Sark liek mich wal wat! Kense ni unne kier unne nacht daorheer gaon? Liek mich ech sjiek asse det allemaol zoe kens zeen.
    Haha zoe te zeen waren de cadeautjes good dichtgemak? En dich en dien mooder hebbe ech leuke kleier aan op die fot van och same =D
    Nou, veel plezier nog daaar.
    xxx Babette

  • 03 Juli 2011 - 20:37

    Mam:

    Ha Möp,
    Zoë zien weej beej dich op Jersey en zoë zien wee weer thoes. Ut waas inderdaad huul gezellig met dich. Wao weej ech van stonde te kieke waas tog wal wies des dich met daen skooter euver die ingelse waeg scheursde, hoe good des dich diene waeg kos vinde. Weej hebbe same vuul plaatse bezoch. Bin maar blië des se op det eiland stage hes meuge laope want ut is inderdaad ein geweldig moeij eiland. Allemaol die verschillende strande die weej gezeen hebbe, prachtig. Tog auk leuk des se nog einen daag naor St. Malo hebs meuge gaon, leuke foto trouwens en geweldig moeij weer. Bijna bis se op de helft van dien stage en euver ein paar waeke auk nog verhoeze naor ein super lokaasie met leeve minse um dich haer waor se nao dien werk ens lekker meij kens praote, kiek dao maar naor oet, en dan geneete van al det moeien, de waeke zulle dan zeker umvleege. Op naor dien volgende verslaag met foto's. Dit waas ut dan weer veur dit moment, tot dun volgende kier.
    Dieke kös & knoevel van dien Mam

  • 04 Juli 2011 - 18:50

    Fran Geven:

    Wat een leuke foto's samen met pap en mam...en waanzinnig dat je gaat verhuizen. Aanhouder wint, ben trots op je. Bel je nog voor ik vakantie krijg... tot snel. Fran

  • 11 Juli 2011 - 09:51

    Tante Thea:

    Hallo Carmen
    Leuk gisteren bij pap en mam,zo hebben wij jou kamer ook nog gezien en nog even met jou kunnen kletsen
    maar ik vind het wel leuk voor jou dat je gauw kunt verhuizen. De helft heb je er nu opzitten en de laatste weken gaan nu sneller nu je een nieuw huisje krijgt. Hou je taai Groetjes Tante Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 42521

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: