Reisverslag 15 vanuit Jersey 23-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 15 vanuit Jersey 23-07-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 15 vanuit Jersey 23-07-2011

Door: carmenhermkes

Blijf op de hoogte en volg Carmen

23 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Woow... en dan zit je al 3 maanden (precies) op Jersey. Vandaag precies nog 60 dagen te gaan. Enne over 1 week verhuizen. Ik heb er echt ontzettend veel zin in. Hoewel het waar ik nu woon nogsteeds een bende is, hahahaha :p !!!

Het gaat inmiddels weer een stuk beter met mij. Ben ook alweer druk aan het werk. Was een best drukke week. Ik heb in totaal zo'n 60 uur gewerkt ipv die 37,5 die ik volgens mijn contract moet werken. Zolang ik niet te veel op kantoor zit vind ik het prima! Heerlijk om op visit te gaan.

Ook vandaag was het weer druk druk druk! Vanochtend eerst de aankomst om 09.40u, 45 mensen, valt mee. Toen op visit. Na 2 visits dacht ik even vrij te hebben tot 15u maar toen werd ik gebeld door gasten die een auto-ongeluk hadden gehad. Best heftig. Ik heb naderhand ook nog foto's bekeken. Zag er echt erg uit! Gelukkig gaat wel alles goed met de gasten. Hun dochter had alleen een gekneusde arm. Want de andere auto was bij haar deur naar binnen geknald! Heftig, maar gelukkig goed afgelopen voor de inzittende. Maarja, verder vandaag al 1 helft van mijn visits gehad. En er was met toch iets grappigs!!!! Kom ik bij een hotel en begin ik met mensen te kletsen. Blijkt dat zij uit Limburg komen, Meijel. Dus kon ik gewoon dialect praten. Echt super. Maar toen kwam ik bij de volgende visit...blijkt dat daar 4 gasten zitten die ook allemaal uit Limburg komen!!! 2 uit Panningen en 2 uit Wansum. Dus kon ik mijn visit gewoon heeeerlijk in het dialect doen. Heel grappig, maar natuurlijk ook heeeeeeel erg raar. Morgen nog een gehele dag. En dan zit het er voor het weekend weer op. :)

Afgelopen dinsdag ben ik trouwens nog naar 'Momo fish spa' geweest. Dat is zo'n zaakje waar je met je voeten in een bak met water gaat, waar dan allemaal van die visjes in zitten. En die gaan dan zo aan je voeten knabbelen. Heel raar. En het lijkt dan net alsof je met je voeten in een bak met Coca Cola gaat! Zo'n bubbel gevoel wat je ook krijgt wanneer je cola drinkt! Echt super grappig en lekker. En ook nog een super goed voor je voeten!!! :d Volgende week ga ik weer. Omdat dan nog de actie loopt :p haha...

Ook ben ik van plan om komende dinsdag misschien een dagje naar Guernsey te gaan. Lijkt mij echt super. Maar dan ga ik ook gelijk een eilandtour daarbij doen. En de week daarna, 2 Augustus dus, dan wil ik een dag naar Sark. Wanneer ik daar tijd voor heb :d ! Hahaha

Zoooooooo dat zal wel weer genoeg zijn voor deze keer. Wanneer me weer iets te binnen schiet zal ik nog een verslagje schrijven....

tot over 60 dagen .. hahahahahhahahaha :p (grapje;))

See you later alligators!!! ;)

xxx

Carmen

  • 24 Juli 2011 - 10:51

    Mam:

    Ha Möp,
    Eindelik weer ens ein paar foto's maar waor zien de foto's van de viskus gebleven. Leuk des se steeds mier minse oet Limburg taegekumps gif dich en klein bietje ein thoesgeveul en die 60 daag nog te gaon zulle snel um zien as se al dinks det weej al weer dreej en ein halve waek thoes zien. Now op naor volgende waek zaoterdaag, spannend maar veural leuk des se dan beej Mel geis wonen, doot Mel in iddergval de groete van os. Heej is ut vandaag sh.... waer, raegen raegen en nog ens raegen, ut is sins gisteraovend neet mier druëg gewaes maar ja ze zegge det ut morge weer wat baeter geit wuren. Now dit is ut dan weer veur vandaag, as se dinsdaag naor Guernsey geis maak der einen leuken daag van maar geneet der veural van.
    En veur de res van de waek vuuuul sukzes met inpakke van al dien spulle, ik haop det alles in de koffers pas.
    Ein dieke kös & knoevel van mich veur dich. Hoije dien Mam XXX

  • 26 Juli 2011 - 18:01

    Babette:

    Ieh Carmen, wat eng die visjes haha! =P Ik zou det toch maar niks vinde muhaha XD
    Tof detse minse oet Limburg daor getroffe hebs! Hebse weer un bietje iets van 'thoes' gehad daor ^^
    Nou, tot euver 57 daag geluif ik now haha! =D
    xxx

  • 26 Juli 2011 - 20:04

    Tante José:

    Hoi Carmen.
    Het is alweer lang geleden dat ik weer wat heb laten horen.Heb zojuist je verslag gelezen en vind het fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.Die visjes aan je voeten schijnt heel gezond te zijn ziet wel leuk uit.Het weer is hier knudde veel regen beslist geen zomer.Bij jullie hopenlijk beter. Mijn baas is met de zeilboot ook nog op jersey geweest en was vorig jaar ook in guernsey en sark.
    Sark is een mooi eiland dus geniet nog maar van je uitstapjes.Ik wens je nog hele fijne dagen en meld mij wel weer. Groeten van Tante José.

  • 27 Juli 2011 - 19:46

    Lisette:

    Ha Carmen,
    Hoe was het nu op Guernsey?
    vertel, vertel, vertel......
    Zag er lekker uit, met die visjes:-)

    Groetjes Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 42514

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Vakantiebaantje Zuid-Frankrijk

23 April 2011 - 20 September 2011

Stage kanaaleilanden, Jersey

Landen bezocht: